Sunday, January 14, 2007

Introduktion till min Blogg

Hej läsare ...

Och Gott Nytt 2007 !

Det är ett nytt år och varför inte börja skriva en blogg? Men jag gör det inte för att alla andra göra det, utan för att jag har något viktigt att komma med. Med tiden så visar det sig vad. Tålamod är ordet. ;P

Då ska vi se här... I den här bloggen kommer jag mest ägna mig åt saker som jag tycker är viktigt att prata om och som det pratas för lite om. Det kommer vara relaterat till mina intressen och åsikter... T ex musik, politik, styrketräning och flicksnärtor (lol?) plus lite annat smått och gott... De flesta inläggen kommer vara humor och/eller allvar. Visst kommer det förekomma en del privata saker också, men det blir sparsmakat och då det väl kommer upp så är det nog intressant förhoppningsvis! Ta allting med en nypa salt bara... Eller jag rekommenderar snarare en nypa socker! All right, here we go...

Vem eller vad är jag? Jag är en rätt schysst singelkille på 23 och ett halvt år, kommer ursprungligen från Sundsvall men befinner mig nu i Växjö. Gillar varma sommardagar och ... Ehh, vänta nu... Det här ska inte föreställa en kontaktannons!!! Jaja... Annars är jag en allmänt upptagen kille... Ehm, det där lät lite skumt och ego? Jag menar att jag bor själv, studerar fristående kurser inom musik på heltid på Växjö Universitet och att de vardagliga sakerna + studierna tar upp den mesta tiden. Annars så har jag börjat med styrketräning på sistone nu igen, vilket är grymt skönt! Det var länge sedan sist! Och så försöker jag hinna med att gå ut lite då och då... Jag har ingen hushållerska, någon som ställer upp? *Bankar mig själv i huvet* Back to topic idiot! Okej, jag är lite schizo ibland; den ena halvan av mig är ytlig, oförnuftig och osympatisk, medan den andra är ehh... Ja djup, förnuftig och sympatisk då... Eller låt oss helt enkelt säga att jag är en allmänt kåt jävel som inte bryr mig om någon annan än mig själv och att jag måste få ha sex, glass, pizza, cola, alkohol, droger ofta ofta ofta... Eh jag tar tillbaka det där... Tror jag... Lite grann... Hursomhelst, jag pratar med mig själv och säger gärna "Nä nu jävlar ska vi gå och träna! Vi kan inte lata oss hela dagen..." och sånt. Men så är jag ju född i Tvillingens stjärntecken.

Annars så hoppas jag att jag kommer försöka ta mig tid för att hålla uppe en intressant Blogg! Det här var som rubriken anger endast en introduktion och det intressanta börjar först nästa gång. Och så kommer jag skriva varje gång bara för att du ska komma tillbaka! ;P

Nä nu jävlar ska vi sova...
Ha det så bra så ses vi imorgon...
Med det sistnämnda menade jag Dig, Kära Läsare! :)

mvh
/Kricke

No comments: